دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام محمود قطبی، نماینده طلاب و فضلای یزد

حوزه/ حجت الاسلام قطبی گفت: حمله صهیونیست ها به بیمارستان غزه، نهایت بیچارگی آنان است و اگر توان داشتند، مقابل رزمندگان حماس می ایستادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمود قطبی، نماینده طلاب و فضلای یزدی، جنایات اسرائیل غاصب را محکوم کرد و گفت: دشمن فکر می کرد اگر شهید سلیمانی را از سر راه بردارد، کار تمام است و با نقشه شوم خود دست به این کار زدند؛ اما غافل از اینکه خون شهید در مکتب ما، شریان های مردم متعهد و متدین را قوی و جاندار نموده و سبب این حرکت عظیم از سوی ملت بزرگ ایران در حمایت از فلسطین مظلوم شده است.

وی به برخی یاوه گویی های سران استکبار اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن ما اعتقادی به خدا و قیامت ندارد و همه چیز را در دنیا می داند؛ لذا نهایت ترس در دل های اوست و وقتی با قدرت ایران اسلامی مواجه می شود، ناخودآگاه عقب نشینی می کند و ما شاهد این عقب نشینی در سخنان اخیر سران استکبار بودیم.

نماینده طلاب یزد ابراز داشت: این یاوه گویان در روزهای اول عملیات طوفان الأقصی، بیان می کردند که این حرکات از سوی ایران است؛ اما وقتی با مقابله ایران اسلامی مواجه شدند، اعلان کردند که ایران، نقشی نداشته است.

حجت الاسلام قطبی با بیان این مطلب که ما در قبال مردم فلسطین و غزه، وظیفه دینی، انسانی و اسلامی داریم، خاطرنشان ساخت: وظیفه تک تک ما کمک به مظلومان است و خداوند متعال نیز در آیه هفتم سوره محمد قول داده است: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ / ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد».

وی بیان داشت: حمله صهیونیست ها به بیمارستان غزه، نهایت بیچارگی آنان است و اگر توان داشتند، مقابل رزمندگان حماس می ایستادند.

نماینده طلاب یزد در پایان گفت: مطابق با کلام معصوم که فرموده است: «اَلحَمدُ لِلّهِ الَّذی جَعَلَ اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاء»، دشمن ما احمق است و این کار احمقانه آنان در حمله به بیمارستان غزه سبب شد مختصر آبروی آنان نیز ریخته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha