جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ر

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه جا دارد هر انسان آزاده ای در دنیا در برابر جنایات رژیم کودکش صهیونیستی فریاد مرگ بر اسرائیل سر بدهد، شریک اصلی تمام جنایات اسرائیل را شخص بایدن دانست و گفت: بایدن اعلام کرده اگر بنگورین و اسرائیلی ها اسرائیل را تاسیس نمی کردند امروز ما اسرائیل را در این منطقه تاسیس می کردیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی، در خطبه های این هفته کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر ارزش ترین بی نیازی را عقل دانست و یاد آور شد: حضرت علی (ع) فرمود بی نیازی با تعقل به دست می آید.

امام جمعه کاشان ضمن تسلیت سالروز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت : در زیارت نامه ایشان می خوانیم حضرت معصومه در بهشت از ما شفاعت کن لذا شفاعت آن حضرت به قدری بالا است که بزرگان دینی از جمله آیت الله بهجت ، حضرت امام و علامه طباطبایی از این بانوی مکرمه اسلام کسب فیض می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، ضمن گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی شهید محراب توسط گروه منافق فرقان آبان۵۸ ، به سابقه مبارزاتی این عالم بزرگ اشاره کرد و گفت :این شهید عزیز محراب تولدشان ۱۲۹۳ و شهادتشان سال ۵۸ بود و در حوادث سیاسی مروج و همراه امام راحل بودند .

امام جمعه کاشان ضمن تسلیت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده گفت : این نوجوان ۱۳ ساله ، با کاری که کرد الگوی جوانان دنیا در ایثار و فداکاری شد و لقب عبدالرحمن گرفت.

وی با اشاره سالروز روز ایثار و شهادت کاشان در۷ آبان یادآور شد : در این روز بیش از ۷۰ شهید در کاشان تشییع شدند لذا به این مناسبت در۱۳ آبان جمعه آینده دعای ندبه در گلزار شهدای دارالسلام کاشان برقرار خواهد بود.

امام جمعه کاشان با اشاره به وقایع غزه، قدس شریف و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت :جنایت صهیونیست غاصب علیه مردم مظلوم غزه بی نظیر است بر اساس آمار بمب هایی طی۲۰ روز گذشته بر سر مردم مظلوم غزه ریخته اند به اندازه بمب های اتمی بود که امریکا در ژاپن انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه بر اساس آمار وزارت بهداشت غزه تعداد شهدای ۲۰ روزه۷ هزار و۲۶نفر که ۲ هزار ۹۰۰ نفر آنها کودک هستند می باشد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد : اگر ۷ هزار و ۲۶ نفر در این ۲۰ روز شهید شده باشد معنای آن این است که هر ۴ دقیقه یک فلسطینی و هر ده دقیقه یک کودک شهید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه جا دارد هر انسان آزاده ای در دنیا در برابر جنایات رژیم کودکش صهیونیستی فریاد مرگ بر اسرائیل سر بدهد، شریک اصلی تمام جنایات اسرائیل را شخص بایدن دانست و گفت: بایدن اعلام کرده اگر بنگورین و اسرائیلی ها اسرائیل را تاسیس نمی کردند امروز ما اسرائیل را در این منطقه تاسیس می کردیم .

وی به عظمت کار مردم فلسطین و غزه درب را بر مقاومت رژیم کودک کش اشاره کرد و یاد آور شد: اینکه مردم مظلوم فلسطین در جنایات وحشتناک و ضد انسانی رژیم غاصب صهیونیست و امریکای جنایتکار را با نشاط و خواندن سرود تحمل می کنند خیلی استقامت است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان جنگی عملیات ترکیبی زمینی، دریایی و هوایی گروه مقاومت حماس در پیچیده ترین و امنیتی ترین مرزهای دنیا و نفوذ در عمق ۴۵ کیلومتری فلسطین اشغالی کار بسیار بزرگی برای مقاومت و شکست سنگین برای اسرائیل بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha