یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1116851
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
image.png

حوزه/ وزیر علوم جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، وزیر علوم جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جامعةالمصطفی در ابتدای این دیدار با اشاره به جنایات و نسل کشی غیرانسانی رژیم صهیونیستی در فلسطین و گرامیداشت شهدای مظلوم غزه، اظهار امیدواری کرد به زودی و با یاری خداوند، شر اشرار صهیونیست و حامیان آن از سر مردم منطقه کوتاه گردد.

وی در ادامه با تشکر از همکاری تنگاتنگ و دائمی میان وزارت علوم و جامعةالمصطفی، اظهار داشت: جامعةالمصطفی از سال ۸۶ با ادغام دو سازمان فعال در داخل و خارج از کشور ویژه طلاب و فضلای غیرایرانی تاسیس گردید و هم اکنون واحدهای این مرکز علمی در شهرهای مختلف ایران و جهان پذیرای ده‌ها هزار دانش‌پژوه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در ادامه به معرفی جامعةالمصطفی و ویژگی‌های آن پرداخت و توضیحاتی را پیرامون فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه بین‌المللی ارائه نمود.

وی با اشاره به جایگاه المصطفی در نشر معارف اهل بیت(علیهم السلام) و گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: تا کنون نزدیک به ۴۴۰۰ کتاب به بیش از سی زبان توسط جامعةالمصطفی تدوین و انتشار یافته است که حدود ۷۰۰ عنوان از این کتب، آموزشی و کمک آموزشی و حدود دو هزار اثر نیز پژوهشی به شمار می‌آیند.

آقای زلفی گل نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عباسی، فعالیت‌های علمی و آموزشی جامعةالمصطفی را شایسته تقدیر دانست و از آمادگی کامل وزارت علوم برای گسترش همکاری‌ها با این نهاد علمی بین‌المللی خبر داد

دیدار وزیر علوم با رئیس جامعةالمصطفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha