یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
photo_2023-11-04_20-31-34.jpg

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: استان اردبیل به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا قریب ۲ هزار بانوی طلبه دارد و به فضل الهی مرجع و منبع فکری خوبی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با هجمه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ایام فاطمیه(س) در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل که عصر امروز در سالن جلسات این واحد حوزوی برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، گفت: امروزه حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت بزرگی در مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

وی افزود: استان اردبیل به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا قریب ۲ هزار بانوی طلبه دارد و به فضل الهی مرجع و منبع فکری خوبی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با هجمه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر تربیت طلبه و تولید فکر و علم، قابلیت پرداختن به انجام فعالیت‌های فرهنگی در سطح جامعه را دارد، بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی بایستی در بحث بودجه حوزه را در جهت انجام این فعالیت‌ها پشتیبانی کنند تا بازدهی این فعالیت‌ها به خوبی در جامعه نمایان شود.

خواسته با اشاره به اینکه امروزه در جامعه ما جلسات مذهبی و خانگی بانوان زیاد به چشم می‌خورد، تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران مرجع مباحث دینی و معرفتی بانوان در جامعه است و اگر محتوای مطالب جلسات خانگی از این مجموعه دریافت شود مثمر ثمر خواهد بود در غیر این صورت سبب انحرافات اعتقادی و احکام شرعی خواهد شد.

حوزه علمیه خواهران منبع فکری مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی است

حوزه علمیه خواهران منبع فکری مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha