یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد سردار علی طاهری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف استان زنجان در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد سردارعلی طاهری را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند.

خبر شهادت جانباز صبور و فقید این دیار سردارعلی طاهری پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد.

این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

اینجانبان ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور استان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت داریم.

گفتنی است شهید سردار علی طاهری سوم مهر سال ۱۳۴۱ در زنجان متولد شد و با عضویت در بسیج و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه کوشک به درجه جانبازی نائل و قطع نخاع شد که صبح دیروز پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha