یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/سفر مدیران ارشد مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به کردستان

حوزه/ هیئتی از مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه ضمن سفر به استان کردستان با ظرفیت های بین المللی استان آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، هیئتی از مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور متشکل از حجت الاسلام محمدصادق امین‌دین مدیر دفتر ادیان و مذاهب ، ضیایی مدیر ارتباطات و موسوی زاده مدیر تبلیغ بین الملل این مرکز ضمن سفر به استان کردستان با ظرفیت های بین المللی استان آشنا شدند.

در این سفر دیدارهایی با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و نیز ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج، رییس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در سنندج، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد.

در این دیدارها مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه به تشریح ظرفیت های این مرکز پرداختند و مسئولین استانی نیز آمادگی خود را برای هرگونه همکاری درچارچوب تفاهم نامه های حوزه‌های علمیه با مراکز مختلف اعلام کردند.

در پایان این سفر، جلسه ای هم با حضور حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه کردستان و معاونین حوزه استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha