شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در تکاب

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: غربی ها علی رغم همه شعارهای تو خالی غرب و نظام سرمایه داری در حمایت از انسان و حقوق بشر نه تنها در برابر جنایات و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس سکوت کرده اند بلکه مانع آتش بس می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، با تأکید بر لزوم تقویت مبانی علمی و اخلاقی طلاب اظهار کرد: علم و اخلاق دو بال طلبه برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است و لذا لازم است طلاب در کنار تحصیل و فراگرفتن دانش، به تقویت اخلاق و معنویت خودشان نیز توجه کنند.

وی ادامه داد: طلبگی در ظاهر شاید کار سختی نباشد اما رسالتی مهم، تاثیرگذار و سنگینی است و آن چه که به انسان کمک می کند در این مسیر بتواند طی طریق بکند، تقوا، توکل به خدای متعال و توسل به اهل بیت است و لذا نباید از یاد خدا و اهل بیت و امام عصر غافل باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی افق جدیدی را در پیش روی منادیان حق و حقیقت قرار داد و امروز این همه ظرفیت عظیم برای تبلیغ دین به وجود آمده است باید از آن نهایت استفاده را ببریم و امروز مؤمنین و مسلمانان مورد حملات رسانه ای دشمنان دین قرار دارند و روحانیت و طلاب خواهر و برادر برای مقابله با آن وظیفه سنگینی دارند.

وی افزود: نقش اساتید حوزه در تقویت باورهای دینی، بنیه های اعتقادی و اخلاقی طلاب و بصیرت سیاسی و انقلابی آن ها بسیار مهم است و لذا اساتید بزرگوار باید به این مسئله بیش از پیش دقت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در پایان با اشاره به مسئله فلسطین، گفت: غربی ها و در رأس آنها انگلیس و آمریکا با حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی ۷۵ سال است ملت فلسطین را آواره کرده اند و علی رغم همه شعارهای تو خالی غرب و نظام سرمایه داری در حمایت از انسان و حقوق بشر، آن ها نه تنها در برابر جنایات و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس سکوت کرده اند بلکه مانع آتش بس می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha