شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مسجد لطفعلی خان ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، تقوا را شاه کلید حل تمامی مشکلات در جامعه امروز دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای موفق داشته باشیم، باید معنویت و عبودیت را در بین مردم ارتقا ببخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امشب با حضور در جمع نمازگزاران مسجد لطفعلی خان ارومیه به اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء پرداخت.

امام جمعه ارومیه در پایان نماز در سخنانی، تقوا را شاه کلید حل تمامی مشکلات در جامعه امروز دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای موفق داشته باشیم، باید معنویت و عبودیت را در بین مردم ارتقا ببخشیم.

وی با اشاره به روایاتی در مورد ثواب نماز جماعت، افزود: ثواب نماز جماعتی که بیش از ده نفر نمازگزار داشته باشد، بی‌نهایت است، لذا قدر مسجد را بدانید و ضمن حضور، فرزندان خود را نیز تشویق به حضور در نماز جماعت نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: در مساجد ارومیه، پنج وعده نماز جماعت اقامه می‌شود و مردم نیز استقبال خوبی دارند، ولی انتظار بیش از این است و باید مساجد به عنوان پایگاه توحیدی پرشورتر باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha