سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عکس

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر برنامه های این مرکز در هفته کتاب و کتاب‌خوانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد شایانفر، مدیرعامل مرکز نشر هاجر، عنوان کرد: برگزاری چندین برنامه متنوع با همکاری معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران در راستای گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شعار محوری «کتاب؛ تبلور فرزانگی، اعتلای اقتدار و مقاومت» برای این هفته برگزیده شده است، سعی گردید برنامه‌های هم راستا با این شعار طراحی شود.

شایانفر به اهم برنامه‌های در نظر گرفته شده مرکز نشر هاجر برای این هفته اشاره کرد و افزود: رونمایی از تازه‌های نشر سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، برگزاری نشست و کارگاه‌های مختلف با موضوع کاربردی و جذاب، تجلیل از نوقلمان و نویسندگان، برپایی نشست‌های نقد تخصصی آثار و انعقاد توافق‌نامه همکاری با تعدادی از مدیریت‌های استانی برخی از این برنامه ها است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر اضافه کرد: همچنین مرکز نشر هاجر در نظر دارد نهمین دوره نمایشگاه‌های کتاب ویژه مدارس علمیه خواهران را با شعار اختصاصی «کتاب عمیق، ره توشه بلیغ» در مدارس علمیه متقاضی و دارای شرایط برگزار کند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با محوریت کتاب‌های زن و خانواده و بخش ویژه تبلیغ با مشارکت تعدادی از ناشران فعال در این عرصه از هفته کتاب آغاز و تا هفته پژوهش ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha