یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم

حوزه/ جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: امروز اتفاقاتی در دنیا رقم می‌خورد که معیار خوبی برای نشان دادن عیار رسانه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار مهدی کبیری‌پور آئین رونمایی از نهمین پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در جوار مزار مطهر طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز اتفاقاتی در دنیا رقم می‌خور که معیار خوبی برای نشان دادن عیار رسانه‌ها است.

ببینید:

تصاویر/ آیین رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

وی با اشاره به اینکه در این اتفاقات رسانه‌های دارای وجدان، شرافت و انسانیت از رسانه‌های مزدور جدا شدند، مطرح کرد: در غزه موضوع طرفداری از حکومت، حزب سیاسی و نهاد بین المللی خاصی نیست بلکه دفاع از انسانیت است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه وقایای غزه مانند سیلی محکمی بود که افراد گرفتار در مادیات را بیدار کرد، عنوان کرد: امروز در برخی از کشورهایی که دولت‌های آن به اسرائیل کمک می‌کنند، تجمعاتی صورت گرفته است که جزو عجایب است.

ببینید:

فیلم | رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم

وی با اشاره به اینکه برخی از این افراد که در این تجمعات حاضر هستند، حتی نمی‌دانند دین، اسلام و خدا چیست، خاطرنشان کرد: امروز همه چیز شفاف است و اگر کسی بخواهد هم‌صدای رسانه‌های غربی شده و از آن‌ها طرفداری کند باید در لقمه خود شک کند.

کبیری‌پور با بیان اینکه امروز بازی‌های رسانه‌ای القا می‌کنند که حماس نباید در لانه زنبور دست می‌کرد و این اتفاقات نتیجه طوفان الاقصی است، تصریح کرد: کسی که نخستین مزاحمت را ایجاد کرد، اسرائیل بود و این کار را ۷۵ سال قبل آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین زندگی نمی‌کردند، بلکه شیوه نوینی از اسارت داشتند، یادآور شد: یک وجدان آگاه و بیدار از انسان‌های ظالم طرفداری نمی‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) اضافه کرد: افرادی که سال گذشته از جریانات اغتشاشات و رفتارهای خارج از شرع و عرف حمایت می‌کردند، امروز نیز از اسرائیل حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم، بسیاری از کشورهایی که چیزی از اسلام نشنیده‌اند، شرافت بالاتری از برخی حکام عرب دارند که به اسم اسلام حکومت می‌کنند.

کبیری‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و تریبون که برای معرفی مظلومیت و جریان تاریخی تلاش می‌کنند، در مسیر آگاه‌سازی مردم گام برداشته‌اند و این اقدام، کاری شبیه به انبیاء و اولیای الهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha