شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/دیدار جوانان برگزیده و نخبه کردستان رئیس جمهور

رئیس جمهور تصریح کرد: سکوت نهادهای بین‌المللی و حمایت آمریکا و کشورهای غربی از جنایات هولناک صهیونیست‌ها در غزه، افسانه حقوق بشر مورد ادعایی غرب را فرو ریخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، نقش هنر و قالب‌های هنری نظیر کتاب، فیلم، تئاتر و مستندسازی برای به تصویر کشیدن صحنه‌های سفید و نورانی مقاومت فلسطین و چهره کریه و ظلمانی جنایتکاران صهیونیستی و حامیان آنها را بسیار موثر دانست.

رئیس جمهور تصریح کرد: سکوت نهادهای بین‌المللی و حمایت آمریکا و کشورهای غربی از جنایات هولناک صهیونیست‌ها در غزه، افسانه حقوق بشر مورد ادعایی غرب را فرو ریخت و یقیناً خون‌های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی و از بین رفتن نظام ظالمانه فعلی خواهد شد.

وی در ادامه قانون‌گرایی، پیگیری حقوق مردم و مبارزه با فساد را از جمله اصول اساسی دولت برشمرد و با ضروری دانستن استمرار کنترل و نظارت از سوی دستگاه‌های نظارتی در تداوم اعتماد به دستگاه‌های اداری و اجرایی، بر این نکته نیز تأکید کرد که اعمال این نظارت‌ها به گونه‌ای نباشد که منجر به تضعیف روحیه جسارت و شجاعت مدیران شود.

رئیسی همچنین ضمن تبریک هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، به رشد ۱۱ درصدی چاپ و ۵۷ درصدی فروش کتاب در دولت مردمی اشاره کرد و با تقدیر از اهتمام دست‌اندرکاران این حوزه به ترویج و نشر کتاب و کتابخوانی، بر ضرورت تقویت کتابخانه‌های محلی، شهری و استانی تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha