چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مراجع تقلید

حوزه/ مجموعه‌ بسیج در سطح کشور در حال تلاش و مجاهدت هست که با تربیت جوانان مومن انقلابی و عازم پای کار بتواند در مواقعی که لازم هست به نیازهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی ایران پاسخ بدهند و در واقع استحکام درونی مردم‌سالاری اسلامی و مردم سالاری دینی را محقق کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با حضرت آیت الله جعفر سبحانی، پربار شدن تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی بسیج را در سایه‌ی تدابیر امام مسلمین و درس ها و آموزه هایی از علمای بزرگ تشیع خواند و گفت:مجموعه‌ بسیج در سطح کشور در حال تلاش و مجاهدت هست که با تربیت جوانان مومن انقلابی و عازم پای کار بتواند در مواقعی که لازم هست به نیازهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی ایران پاسخ بدهند و در واقع استحکام درونی مردم‌سالاری اسلامی و مردم سالاری دینی را محقق کنند.

سردار سلیمانی افزود: رویکردهایی که در بسیج دنبال می‌کنیم ، جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت است. امسال ما یک انتخابات بزرگ را در پایان سال در پیش رو داریم و ما هم در دعوت مردم عزیز به مشارکت در این انتخابات بزرگ برنامه های وسیع و خوبی را پیش‌بینی کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: روشنگری برای بسیجیان و آحاد جامعه جزو برنامه‌های ما هست و خواهد بود. در موضوع جهاد خدمت بسیج یک کارنامه‌ی درخشانی را توانسته در دوران کرونا و دورانی که بیماری کرونا ریشه‌کن شد؛ به خصوص برای مناطق محروم و برای قشرهای کم‌برخوردار برنامه‌ها و خدمت فراوانی را ارائه بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha