سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری

حوزه/ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طی گفتگویی که با تولیدکنندگان داشتیم مسائل و موانعی مطرح شد که باعث شده یک سری مشکلات برای آن‌ها ایجاد شود، امیدوارم مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم دست به دست هم داده تا با اصلاح برخی قوانین این مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم در خانه ملت در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مترکس» اظهار داشت: امشب فرصتی شد تا در این نمایشگاه حاضر شده و از غرفه‌ها بازدید و با تولیدکنندگان گفتگو کردیم.

وی افزود: اتفاق خوبی در نمایشگاه «مترکس» رقم خورده و شاهد حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه هستیم، از ویژگی‌های حضور صنعتگران در این نمایشگاه این است که می‌توانند در بحث سرمایه‌گذاری در این صنعت مشارکت داشته باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مشارکت فعال و چشم‌گیر نشان‌دهنده زنده بودن و علاقه صنعت‌گران حوزه کفش است، رونق و جایگاه صنعت کفش امروز آبروی خوبی برای قم رقم زده که همین مسئله باعث شده این نمایشگاه به میزبانی قم برگزار شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی گفتگویی که با تولیدکنندگان داشتیم مسائل و موانعی مطرح شد که باعث شده یک سری مشکلات برای آن‌ها ایجاد شود، امیدوارم مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم دست به دست هم داده تا با اصلاح برخی قوانین این مشکلات را حل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: صنعت و تولیدات کشور باید به کیفیت و جایگاهی برسد که دیگر جاذبه‌ای برای واردات کالا وجود نداشته باشد تا تولیدکنندگان داخلی در یک فضای سالم به رقابت با یکدیگر بپردازند، استان قم ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صنعت کفش دارد و درصورتی که توسعه بیشتر آن محقق شود می‌توانیم قم را یکی از مبادی ورود ارز به کشور بدانیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت رفع مشکلات صنعت کفش در کشور، ایران نیز می‌تواند در کنار کشورهایی که در حوزه کفش جزو برترین‌ها هستند رقابت کرده البته در این مسئله نیز باید شاهد افزایش دیپلمات اقتصادی در وزارت امور خارجه کشورمان باشیم.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha