یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ در پیام جامعه مدرسین به مناسب روز بسیج آمده است: بسیج یک اندیشه وسیع و سبک زیستن است. تحرّک و رشد امروز کشور ما مرهون فرهنگ و تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به مناسب روز بسیج، پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی عظیم مردمی به پیروزی رسید و مردم در استمرار و بقای آن تاکنون نقش به سزایی داشته‌اند.

سخن امام خمینی -قدس سره- ، راه و هدف او، توده‌های مردم را برای مبارزه همراه کرد و امروز بسیج به عنوان مردمی‌ترین‌، فرهنگ آفرین ترین و اقتدار آفرین ترین تبلورهای حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی است.

بسیج یک اندیشه وسیع و سبک زیستن است. بسیج در نام و شناسه و کارت و عضویت خلاصه نمی‌شود و در حقیقت هر کسی که برای عزت و اقتدار دین و کشور مجاهدت می‌کند یک بسیجی است و این عنوان برای همه‌ی مجاهدان فی سبیل الله صدق می‌کند و در یک جغرافیا نمانده و نخواهد ماند. امروز نیز جبهه مقاومت براساس الگو و تفکر بسیجی در حال مبارزه با صهیونیزم جهانی است و راهپیمایی‌های گسترده آزادی‌خواهان جهان در حمایت از مظلومان و مجاهدان فلسطینی، حرکتی بسیج محور است.

امام بزرگوارما بسیج را براساس یک اندیشه قرآنی بنا نهاد و این مجموعه پر ثمر سال‌هاست که تحت هدایت‌های داهیانه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای -مدظله العالی- در راه قرآن، دین و کشور ایثار و فداکاری می‌کند.

تحرّک و رشد امروز کشور ما مرهون فرهنگ و تفکر بسیجی است. بسیج طلبه و دانشجو، بسیج جامعه پزشکان، مهندسان، فرهنگیان، بسیج اقشار و…. گرچه در عنوان، به صورت جدا دسته بندی می‌‎شوند؛ اما در نهایت محصولی واحد ارائه می‌کنند که همان پیشرفت و ارتقاء عزت و عظمت ملت ایران است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز بسیج را به آحاد ملت شریف ایران تبریک می‌گوید و با گرامیداشت نام و یاد شهدای این نهاد مقدس، بسیجیان عزیز را به استقامت در راه خدا و تقویت مستمر بنیه دینی و اخلاص دعوت می‌کند. سلاح بسیج در مبارزه و جهاد، ایمان و عمل صالح است که این سلاح باید هر روز مجهزتر و قوی‌تر گردد. زیرا که تقوا و عمل صالح یک عنصر انسان ساز ،نیرو بخش و عزت آفرین است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha