دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رحیمیان در جمع هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، نظارت بر هدایت تحصیلی طلاب را بسیار مهم دانست و گفت: نمایندگان طلاب و فضلا باید برای ورودی های جدید حوزه، برنامه داشته و به راهنمایی آنان بپردازند تا بتوانند نیازهای خود را به درستی تشخیص دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه در جمع هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: این مجمع نسبت به دوره قبل فعال‌تر شده و این فعالیت ها از رصد اخبار و دیدارهای انجام شده توسط هیئت رئیسه با مراجع، بزرگان و اشخاص حقوقی و حقیقی و نهادهای حوزوی و غیره مشخص است.

وی ابراز داشت: فعالیت های هدفمند، سبب استحکام مجمع نمایندگان طلاب شده و جایگاه آن را روز به روز بهبود خواهد بخشید.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه، نظارت بر هدایت تحصیلی طلاب را بسیار مهم دانست و خاطرنشان ساخت: نمایندگان طلاب و فضلا باید برای ورودی های جدید حوزه، برنامه داشته و به راهنمایی آنان بپردازند تا بتوانند نیازهای خود را به درستی تشخیص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: نمایندگان طلاب و فضلا می توانند با ارتباط خوبی که دارند، متولی رسیدگی به امور تحصیلی طلاب نیز بوده و در مواقع ضروری، یاری رسانِ طلاب عزیز باشند.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های هیئت رئیسه، مجامع استانی، فعالیت نمایندگان در کمیسیون ها، سفرهای استانی نمایندگان طلاب و برنامه های روابط عمومی و دبیرخانه ارائه کرد و سایر اعضای هیئت رئیسه نیز به ارائه گزارش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha