شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام

حوزه/امام جمعه بروجرد بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در جمع نمازگزاران جمعه با حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیان داشت: آزادگان و ملت های مسلمان جهان تا پای جان از ملت های مظلوم و ستمدیده جهان حمایت خواهند کرد و تا آزادی کامل قدس شریف این حمایت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رژیم کودک کش اسرائیل به هیچ اصولی پایبند نیست، بر دفاع از جبهه مقاومت تاکید و اظهار کرد: رژیم جعلی و پوشالی صهیونیست به زودی نابود خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توان علمی جوانان نخبه کشور، خاطر نشان کرد: جوانان نخبه و دانشمند ایران اسلامی امروز با توان علمی خود در همه عرصه ها ایران را به موفقیت و پیروزی رسانده اند و موفقیت های روزافزون ایران اسلامی در تمامی عرصه ها، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شیخ حسن مدرس و روز مجلس گفت: آیت الله شیخ حسن مدرس مجتهدی دانا، روشنگر و دارای بینش سیاسی و الگویی ویژه برای تاسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خدمت خالصانه به مردم بود.

وی در پایان بر انتخاب اصلح و کارآمد در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مردم در انتخابات باید افرادی مومن، با اخلاص، ساده زیست، مردمی و توانمند را انتخاب کنند تا شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در همه عرصه ها باشیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha