یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز جمعه نهاوند

حوزه / امام جمعه موقت نهاوند، گفت: ویژگی‌ خاص شهید آیت الله مدرس، مرعوب نشدن ایشان در مقابل تهدیدها است و در مقابل همه تهدیدها ایستادگی کرد و ترسی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به روز مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از یک نظر مهمترین و حساس‌ترین و موثرترین نهاد قانونی کشور است، چرا که ریل گذاری و قانون گذاری و اداره کشور در این مجلس اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال، گفت: انتخاباتی سالم و امن با مشارکت بالا و رقابتی همراه با رفاقت، از مهمترین خصوصیات این انتخابات است که رعایت و اجرای این موارد خواسته رهبر معظم انقلاب از همه ما است.

امام جمعه موقت نهاوند، افزود: ویژگی‌ خاص شهید آیت الله مدرس، مرعوب نشدن ایشان در مقابل تهدیدها است و در مقابل همه تهدیدها ایستادگی کرد و ترسی نداشت.

وی با اشاره به ویژگی نماینده تراز انقلاب اسلامی، بیان کرد: تدین و اعتقاد به اصول و مبانی اسلام نکته اول، کارآمدی و عمل کننده به وظایف نکته دوم و نکته سوم دلسوز مردم و محرومان بودن و نکته چهارم این است که نماینده مردم باید شجاع و نترس باشد.

حجت الاسلام مولوی، با اشاره به دوازدهم آذر سالروز تصویب قانون جمهوری اساسی در سال ۵۸، اظهار کرد: این قانون به‌عنوان میثاق ملی، دینی و انقلابی ما باید مورد افتخار ما باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روز دانشجو، خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان ما به فلسفه روز دانشجو که استکبارستیزی است توجه کنند، چرا که در ۱۶ آذر سال ۳۲ وقتی معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران آمد دانشجویان به خاطر کودتای ۲۸ مرداد همان سال در مقابل او ایستادند و رژیم ستم‌شاهی دانشجویان را به گلوله بست و سه دانشجو را شهید کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند ادامه داد: دانشجویان سرمایه‌های عظیم و پر ارزش جامعه ما هستند و مسئولان از این دانشجویان آرمان‌گرا و همیشه در صحنه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha