یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در پرتو خون شهدا انسان بیمه، ایران و انقلاب سرافراز است گفت: در حال حاضر شرایطی وجود دارد که تمام کشورهای اسلامی و خط مقاومت در پرتو خط شهدا حرکتی را آغاز کردند که ظلم و ستم و استکبار در حال اضمحلال است و انسان در پرتو دین و انقلاب دارای شأن و شئونی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در آیین استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر اظهار داشت: شهدا یک نعمت آسمانی هستند که روح آنها در عرش نزد خداوند«عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» و جسم آنها در زمین منشأ و منبع برکت برای زمینیان است.

امام جمعه بوشهر ابراز داشت: شهدا با اعطای جانشان برای خود شخصیت آسمانی، برای خانواده خود عزت، برای مملکت قدرت و برای دین پایداری و عظمت آفریدند. شخصیت هایی که جان خود را در راه هویت دینی و ملی در مقابل تجاوز بیگانگان عطا کردند و یک فضایی را برای خود آفریدند که قابل توصیف نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه پیام شهدا استمرار راه شهداست گفت: راه شهدا دینداری و حمایت از ولایت فقیه و ولایتمداری و حفظ آرمان و ارزش های انقلاب و دفاع همه جانبه از کیان ملی و تحقق اهداف دینی و ملی که از این مملکت انتظار می رود است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در پرتو خون شهدا انسان بیمه، ایران و انقلاب سرافراز است گفت: در حال حاضر شرایطی وجود دارد که تمام کشورهای اسلامی و خط مقاومت در پرتو خط شهدا حرکتی را آغاز کردند که ظلم و ستم و استکبار در حال اضمحلال است و انسان در پرتو دین و انقلاب دارای شأن و شئونی شده است.

امام جمعه بوشهر ابراز داشت: جهان در پرتو خون شهیدان عزیز در یک شرایط ویژه و در آستانه تحول عظیمی است. همانطور که در صدر اسلام خون امام حسین(ع) منشا تحولات شد خون این شهدا هم منشا این تحولات است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر افتخار می کند که استان شهداست و خط شهادت در این استان از دیرباز همچون شهادت رئیسعلی دلواری رقم خورده و امروز هم میزبان پنج شهید خوشنام هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha