یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:  حج مهمانی و عبادت ویژه خداوند متعال است که افراد مختلفی  حضور در آن را پیدا می کنند و این فرصتی است که بتوانند  با خداوند متعال ارتباط برقرار واز تقوای الهی بهره‌مند شوند 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در دیدار با حجت الاسلام علی پروانه مشاور امور استانهای نماینده ولی فقیه در سازمان حج وزیارت کشور گفت: حقیقت آن است خداوند به کسی که او را دوست داشته باشد، توفیق خدمت به حجاج و تشرف به سرزمین وحی را می دهد.

وی خاطرنشان کرد: زیارت قبور مطهر رسول مکرم(صلی الله علیه و آله) و قبور اهل البیت(علیهم السلام) و صحابه در مدینه منوره خود یک توفیق مضاعف است که باید قدر دانست.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حج یک فرصت و زمان خاص در یک سرزمین خاص و مشخص است که مردم مهمان خداوند متعال هستند و این مهمانی فرصتی معنوی برای زائران است که خداوند آنها را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد.

وی عنوان کرد: باید از فرصت حضور در مسجدالنبی و مسجدالحرام در سفر حج برای تفکر و اصلاح شیوه زندگی خود بخوبی بهره مند شویم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین به آمادگی حوزه علمیه استان قزوین در خدمت رسانی به زائران سرزمین وحی وهمکاری بیش از پیش با سازمان حج وزیارت بیان کرد:امروز حوزه علمیه قزوین دارای ظرفیت بالایی در عرصه های مختلف بوده که اساتید وطلاب سطوح عالی هستند که میتوانند بهترین اطلاع رسانی برای امر حج وعتبات باشند.

وی ادامه داد:حوزه علمیه دو ماموریت جدی دارد که یکی درون حوزوی که برگزاری کلاسهای دانش افزایی ومهارت آموزی را بر عهده داشته و دیگری برون حوزوی که در سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد، ستاد اقامه نماز، مرکز خدمات حوزه علمیه که ظرفیت بالایی در این عرصه جهت امر تبلیغ برخوردار می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد:امروز حوزه علمیه استان قزوین در امر تخصص، مهارت وقدرت ارتباط گیری در عرصه های اطلاع رسانی وتبلیغ برخوردار بوده که می توانیم با همکاری و همیاری این دو مجموعه (حوزه علمیه و دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری) روحانیون بسیاری را همراه با کاروان های حج وعتبات اعزام نماییم.

حج مهمانی و عبادت ویژه خداوند متعال است 

حج مهمانی و عبادت ویژه خداوند متعال است 


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha