یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: اسرائیل غاصب به دنبال بهانه‌ای بود که ملت فلسطین و غزه را آواره دیگر کشورها نمایند و امروز به عینه شاهد این تلاش‌های مذبوحانه از سوی اسرائیلی‌های غاصب هستیم.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سردار موسوی در سخنانی اظهار داشت: صهیونیست ها در عمل نشان داده اند خوی وحشگیری دارند و برای رسیدن به نیات شیطانی خود دست به هر توطئه و جنایتی می زنند به نوعی که در طی دو ماه گذشته تا امروز جان ۲۱ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین را گرفته‌اند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: به شهادت رساندن سردار موسوی که عنوان مستشار نظامی در کشور سوریه خدمت می‌کرد به نوعی تجاوز به حقوق بین المللی یک کشور محسوب می‌شود و این عمل صهیونیست‌ها به هیچ وجه قابل دفاع و حمایت نیست.

مامستا شیرزادی ادامه داد: بی‌گمان شهادت سردار موسوی توسط صهیونیست‌ها نه تنها راه این عزیز را کمرنگ نخواهد کرد بلکه وجود این شهید و دیگر شهدای انقلاب زمینه‌ای برای رشد و تبلور نسل جدیدی از جوانان انقلابی و استکبار ستیز خواهد شد.

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عملاً تمامی قوانین بین‌المللی و جهانی را پایمال می‌کند، اذعان داشت: متأسفانه امروز سازمان ملل همانند یک نهاد بی‌خاصیت و بی‌ارزش فعالیت می‌کند و هیچ گونه نقشی تحولات بین المللی و جهانی ندارد و بدتر از آن اینکه در مسئله غزه به صورت دو پهلو رفتار می‌کند که این ظلم بزرگی علیه بشریت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای مستکبر در حال قتل عام مردم غزه و فلسطین هستند، خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب به دنبال بهانه‌ای بود که ملت فلسطین و غزه را آواره دیگر کشورها نمایند و امروز به عینه شاهد این تلاش‌های مذبوحانه از سوی اسرائیلی‌های غاصب هستیم ولی به اذن خداوند متعال هرگز چنین نخواهد شد و شکست واقعی نصیب اشغالگران قدس خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha