یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: سلوک سیاسی مردم بر پایه ولایت مداری و ولایت پذیری است و این را مردم عزیز ما با هیچ چیزی معامله نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت شهادت مظلومانه سردار سید رضی موسوی گفت: باید قدردان حافظان امنیت ایران اسلامی که سالهای سال در نبرد با استکبار خدمت رسانی کرده اند باشیم.

خطیب جمعه خارگ با گرامیداشت ایام شهادت شهید سلیمانی گفت: ایام شهادت سردار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است. مکتب حاج قاسم جذبه شگفت انگیزی دارد.خوش بحال آنهایی که مدیون شهدا بودن را در زندگی شان درک می کنند.

وی بیان داشت: ابتکار امام راحل در حوزه امنیت مردم و حفظ انقلاب بی نظیر بوده است و مقام معظم رهبری نیز در همان سلوک حرکت کردند. پنجم دی ماه 63 امام عزیز ما خطوط هوایی غیر نظامی را به مردمی ترین نهاد نظامی کشور یعنی سپاه پاسداران واگذار کردند و امروز موفقیت صددرصدی آنها را شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام کارگر گفت: حفاظت فرودگاه با خنثی سازی بیش از صد مورد اقدام به هواپیماربایی در زمین و 26 مورد در راهزنی های هوایی و مداخلات غیر قانونی در کشور باعث افتخار مردم انقلابی هستند.

امان جمعه خارگ با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت اظهار داشت: مردم انقلابی ما همانگونه که در فتنه 88 با بصیرت بی بدیل جریان های بازی خورده با استکبار را شناسایی کردند و در برابر آنها ایستادند امروز نیز بر همان مسیر هستند. سلوک سیاسی مردم بر پایه ولایت مداری و ولایت پذیری است و این را مردم عزیز ما با هیچ چیزی معامله نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha