دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1128523
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
گلزار شهید

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: برای ساماندهی سه گلزار شهید ایلام بیش از ۶۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، جمال اسدی اظهار داشت: طی سال گذشته تاکنون در مجموع ۶۳ میلیارد و ۱۵۵میلیون ریال صرف ساماندهی و عمران سه گلزار شهید در استان شده است.

وی افزود: کار ساماندهی و عمران این گلزارها شامل حاجی حاضر ایوان، فاز یک گلزار صالح آباد و امامزاده سید اکبر (ع) دهلران از سال گذشته آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با بیان اینکه عملیات ساماندهی این گلزارها توسط پیمانکار صورت گرفته و مراحل پایانی کار در حال انجام است، یادآور شد: از مبلغ هزینه شده بیش از ۳۷میلیارد و ۱۵۵میلیون ریال از محل استانی و ۲۶میلیارد ریال از محل اعتبارهای دولتی در این زمینه هزینه شده است.

وی تعداد کل گلزارهای شهدای استان را ۱۱۶ گلزار با مقبره ۲ هزار و ۹۸۵شهید والا مقام عنوان کرد و گفت: تاکنون کار ساماندهی ۱۱۳ گلزار شهدا انجام و با تکمیل این سه مورد ۱۰۰ درصد این اماکن متبرکه ساماندهی خواهند یافت.

گفتنی است، استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود سه هزار شهید، ۱۱هزار جانباز و ۳۳۲آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha