دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن رضایی، در آئین بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، در جمع طلاب ، اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و مسئولین سپاه هرسین،

حوزه/ امام جمعه شهرستان هرسین گفت: حضرت صدیقه طاهره(س)، با جان گرانبهای خودشان، دفاع از ولایت را ثابت کردند و چشم فتنه را با داشتن بصیرت کور نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام حسن رضایی پیش از ظهر امروز، در آئین بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، در جمع طلاب، اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و مسئولین سپاه هرسین، گفت: چکیده مناسبت های دی ماه و از جمله ولادت سراسر نور، حضرت فاطمه(س)، پیامش، بصیرت ، روشنگری ولایت مداری است.

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: حضرت صدیقه طاهره(س) با جان گرانبهای خودشان، دفاع از ولایت را ثابت کردند و چشم فتنه را با بصیرتی که داشتند کور نمودند.

وی با اشاره به اینکه چرا در فتنه های اخیر ایران اسلامی از آنها عبور کرد و نظام سر پا ماند و عده ای غربال شدند، گفت:چون در روایت داریم، از بروز فتنه ها نگران نباشید، چرا که منافقان نا امید می شوند و در واقع دست منافقین رو می شود.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: درست است که در فتنه ها ریزش هست، منتها غربال صورت می گیرد، چه کسانی عبور می کنند؟ منافقین و کسانی که به ظاهر با نظام هستند و وجه و نام و نشان و اعتبار و نان می خورند و هنوز ماهیتشان آشکار نشده است.

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: فتنه گران با چالش کشیدن برخی از مواردی که در طول عمر انقلاب ما شاهد بودیم، اینها غربال می شوند و ریزش می کنند، اما در عین حال عده ای رویش می کنند که آنهم از برکات داشتن بصیرت می باشد.

این استاد حوزوی، عوامل پیچیدگی حماسه نهم دی در فضای غبارآلود فتنه سال ۸۸ را ۳ علت اساسی دانست و گفت: اولا، در هر دهه ای معمولا یک نسل جدیدی رویش پیدا می کند، دشمن به نسلی امید بست که اینها با انقلاب نبودند و امید همکاری از آنها را داشت؛ دوم: به خیال خامشان، بازتاب نتایج انقلاب های مخملی در سایر کشورها، در ایران اسلامی هم جواب خواهد داد و سومین مورد که شاخص تر بود و دشمن به او دل بسته بود و سایر فتنه های بعد از انقلاب چنین خصوصیتی را نداشتند، حضور افراد خواص در رأس فتنه بود.

حضرت زهرا(س) با دفاع از ولایت چشم فتنه را کور کرد

حضرت زهرا(س) با دفاع از ولایت چشم فتنه را کور کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha