شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / راهپیمایی مردم قم در محکومیت حمله تروریستی کرمان

حوزه/ مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، ضمن محکومیت جنایت وحشیانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، بر تسریع در شناسایی و مجازات عوامل این اقدام تروریستی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمازگزاران و مردم غیور قم در این راهپیمایی با خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر در مسیر گلزار شهدای کرمان ابراز همدردی کرده و بر ضرورت شناسایی عوامل این اقدام ضد بشری تاکید کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی خواستار انتقام شدید از عوامل این گونه اقدام های کور شده و تاکید کردند که این اقدام ها سبب استقامت و پایداری بیشتر جبهه مقاومت در محو کامل استکبار جهانی از منطقه خواهد شد.

مردم قم در این حرکت با سردادن شعارهایی مانند «ماییم و جنگ با دیو از غزه تا تل‌آویو»، «مثلث شوم و پلید ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس»، «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر تروریست، مرگ بر منافق»، «وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن»، «میثاق با شهیدان میثاق با امام است اطاعت از رهبری حفظ خط امام است»، «سپاه‌ پاسداران انتقام» و «راه حاج قاسم ادامه دارد» ضمن تاکید بر پیروی از راه شهیدان، اقدام های رژیم کودک کش صهیونیستی در شهادت هزاران نفر از مردم بیگناه غزه را محکوم کردند.

ساعت ۱۴:۴۵ روز سیزدهم دی‌ماه جاری، وقوع ۲ انفجار مهیب در مسیر گلزار شهدای کرمان و مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی، منجر به شهادت ۸۹ تَن از هموطنان‌مان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha