دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1130270
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
احمد شایان فر

حوزه/ احمد شایان فر گفت: همایشی به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و معرفی دستاوردهای بیست ساله مرکز نشر هاجر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد شایان فر، مدیر عامل انتشارات نشر هاجر بیان کرد: بنابر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، در شمار اصلی‌ترین کارهایی است که بایستی انجام بگیرد، همایش همسران همساز با موضوع مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی به مناسبت بیست سالگی نشر هاجر برگزار می گردد.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران ، حجت الاسلام و المسلمین تراشیون کارشناس تربیتی و مهارت های زندگی و سرکار خانم ظهیری دبیر ستاد راهبری زن و خانواده در همایش روز ١٨ دی ماه ١۴٠٢ ساعت ٩ صبح در سالن همایش مجتمع شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سخنرانی خواهند کرد.

مدیرعامل نشر هاجر عنوان کرد:این مراسم با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران،بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کل کشور، فرهنگی هنری شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار اجرا می شود. این مراسم از تلویزیون اینترنتی کتاب به آدرس KETAB.TV به صورت زنده پخش خواهد شد .

وی اظهار داشت :در این همایش از کتاب همسران همساز که یکی از پرفروش ترین کتاب با موضوع زن و خانواده در نمایشگاه بین المللی کتاب ١۴٠٢ رونمایی خواهد شد و نویسندگان درباره اثر توضیحاتی ارائه می نمایند.

شایان فر در پایان افزود :در حاشیه مراسم مسابقه کتاب همسران همساز برگزار می شود که علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت مرکز نشر هاجر به نشانی hajarpub.ir مراجعه نمایند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha