شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تظاهرات

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از مردم استان‌های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان برای برگزاری تظاهرات جمعه‌های خشم در محکومیت رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از مردم استان‌های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان برای برگزاری تظاهرات جمعه‌های خشم در محکومیت رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

توحش و بربریتِ رژیم اشغالگر قدس با حکم تنفیذ آمریکا و تمامی دولت‌های غربی و نظام بشرکش سلطه و تبدیل سراسر غزه به زنجیره طویل کوره‌های آدم‌سوزی همچنان در جریان است.

زنان، کودکان، بیمارستان، مدرسه، پناهگاه و تمام شهر ویران شده و انسان‌های سرگردان، بدون آب، غذا، برق و دارو در جستجوی قربانیان زیر آوار ویرانه‌ها هستند. این چشم انداز و افق تمدن غرب وحشی است که با ظاهری صلح‌طلب، ریاکارانه و فریبکارانه نه در رابطه با آتش‌بس و صلح پایدار بلکه صرفاً برای تسهیل امدادرسانی قطعنامه صادر می‌کند.

بلکه صرفاً برای تسهیل امدادرسانی قطعنامه صادر می‌کند. آنچه در طول قریب به صد روز در غزه رخ داد هلوکاست، نسل‌کشی و آپارتاید است، اما مردم مقاوم ایران اسلامی اعتقاد راسخ دارند که فلسطین نوک پیکان جغرافیای مقاومت و طوفان‌الاقصی تجلیِ نبرد تمدنیِ غرب و شرق و نماد شرقِ مقاوم و الگویِ زنده و پویایِ انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه و غرب فرو رفته در خودبرتربینی عینت‌یافته در خوی وحشیانه و تجاوزکارانه اسرائیل است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از حضور و حمایت بی‌وقفه و پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی از فلسطین مظلوم اعلام می‌کند: تظاهرات جمعه‌های خشم روز جمعه ۲۲ دی ماه در استان‌های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان، جمعه ۲۲ دیماه برگزار خواهد شد.

مردم شهید پرور بار دیگر حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و خشم و انزجار خویش را از رژیم جلاد صهیونیستی را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha