شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور

حوزه/ معاون توسعه مشارکت های مردمی گفت: هزاران گروه مردمی و مؤسسه خیریه در کشور دور هم جمع شده‌اند و برای کارهای خیر و احسان یاری‌گر کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حبیب الله آسوده در همایش نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری استان بوشهر، اظهار داشت: مردم در تمامی عرصه های اجتماعی و اقتصادی جامعه تاثیرگذار هستند و گروه های مرمی و مؤسسات خیریه لازم است در این زمینه مردم را راهبری کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد و مؤسسات خیریه رقیب هم نیستند، گفت: رسالت کمیته امداد راهبری خیر و احسان و هم افزایی با مؤسسات خیریه و گروه های مردمی برای رفع مشکلات نیازمندان در حوزه مختلف درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و ازدواج و ... است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی خاطرنشان کرد: هزاران گروه مردمی و مؤسسه خیریه در کشور دور هم جمع شده اند و برای کارهای خیر و احسان یاری‌گر کمیته امداد هستند.

آسوده ۲ هدف از برگزاری این همایش را عنوان کرد و گفت: هدف اول تکریم و تشکر از زحمات و تلاش های مؤسسات خیریه و گروه های مردمی است که در طول چهل و اندی سال به صورت خودجوش و خالصانه دارند به مردم و نیازمندان کمک می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هدف دوم از این همایش را تجدید بیعت با مؤسسات و گروه های مردمی عنوان کرد و افزود: امروز در شش عرصه مهم اجتماعی از جمله مسائل آموزشی و تحصیلی فرزندان نیازمند، مسائل درمان و بهداشت نیازمندان، مسکن و سرپناه، اشتغال و خودکفایی، ازدواج جوانان و ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی مردم محروم هم عهد و هم پیمان می شویم با تمام توان و تلاش خود در این راه قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha