دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: انتخابات آزاد و مردمی یکی از افتخارات و امتیازات بارز جمهوری اسلامی ایران در بحث مردم سالاری دینی می‌باشد و از سوی دیگر انتخابات آزاد در این کشور خط بطلانی بر حاشیه‌سازی دشمنان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت سنندج در سخنانی اظهار داشت: جامعه اسلامی حساب ویژه ای روی روحانیون و علما و طلاب باز کرده است، بنابراین همه ما باید در رفتار و کردارمان بسیار دقیق عمل کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: جامعه به خوبی همه طلاب و روحانیون و علمای دینی را زیر نظر دارد بنابراین حساب ویژه‌ای روی این قشر عظیم باز نموده لذا شایسته است که طلاب و روحانیون الگوی درست زندگی برای همه آحاد جامعه باشند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه جاری، عنوان داشت: انتخابات آزاد و مردمی یکی از امتیازات بارز جمهوری اسلامی ایران در بحث مردم سالاری دینی می‌باشد و از سوی دیگر انتخابات آزاد در این کشور خط بطلانی بر حاشیه‌سازی دشمنان می‌باشد.

ماموستا راستی اضافه کرد: امسال دشمن امید بسیاری دارد که مشارکت در انتخابات از حدپایینی برگزار شود، بنابراین امیدواریم ملت ایران همانند ادوار گذشته حضوری حماسی در انتخابات اسفندماه جاری داشته باشند.

امام جمعه شهر موقت شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: شما طلاب و روحانیون نقش بسیار مهمی در تبیین واقعیت‌ها و نیز تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دارید، لذا انتظار می‌رود که در این مسئله با تلاش خود زمینه را برای برگزاری یک مشارکت فعال و تاریخی مهیا سازید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha