شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مراسم جشن آغاز دهه فجر در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)

حوزه /حجت الاسلام فاضلیان با تأکید بر اینکه باید گزارشات و برنامه‌های اعلامی در کمیته‌ها عملی شود، گفت: تمام تلاش‌های مسئولان جبران یک قطره از خون شهیدان نمی‌شود و لذا باید با انگیزه پای کار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان امروز در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان، با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی ستاد گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای پرشور برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی را باید نماد اراده پولادین ملت ایران اسلامی با دستان خالی و عزمی الهی برای بیرون راندن طاغوت از این آب و خاک دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، از تدوین ۱۶۵ برنامه شاخص برای دهه مبارک فجر در استان همدان خبر داد و گفت: حضور باشکوه دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای حضور پرشور در انتخابات خواهد بود.

وی با بیان اینکه در پایان این ایام از سه شهرستانی که به نحو احسن در اجرای برنامه‌ها تلاش کردند تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا با عنوان مهمانی لاله ها در روز ۱۹ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، اجرای طرح سپاس و دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و برگزاری جشن‌ها با محوریت جوانان و با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات از برنامه‌های شاخصی است که برای اجرا در ایام الله دهه فجر طراحی شده‌اند.

حجت الاسلام فاضلیان با تأکید بر اینکه باید گزارشات و برنامه‌های اعلامی در کمیته‌ها عملی شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌های مسئولان جبران یک قطره از خون شهیدان نمی‌شود و لذا باید با انگیزه پای کار باشیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان ساعت ۹.۳۰ با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز می‌شود، گفت: این مراسم با حرکت در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام خمینی (ره) ادامه پیدا خواهد کرد و در نهایت با تجمع در میدان امام خمینی(ره) و سخنرانی عباسعلی کدخدایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه مردم همدان در تمامی میدان‌ها و ایام خاص بصیرت خود را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند، ابراز کرد: مردم استان همدان در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود بر مشروعیت انقلاب صحه گذاشتند و قطعا امسال نیز با حضور پرشور خود ضمن تایید و لبیکی دوباره، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha