سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه اردبیل

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی گفت:انتخابات نشان‌دهنده حضور مردم در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت خود است. مردم مسؤولان خود را به دست خودشان انتخاب می‌کنند و دشمن نیز برنامه‌ریزی خود را بر اساس حضور مردم تنظیم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر اردبیل در محل سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی در این همایش با اشاره به آرمانی بودن انقلاب اسلامی و هزینه‌های سنگینی که مردم برای آن پرداختند، انتخابات را سرنوشت‌سازترین حادثه سیاسی در کشور دانست و گفت:انتخابات نشان‌دهنده حضور مردم در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت خود است. مردم مسؤولان خود را به دست خودشان انتخاب می‌کنند و دشمن نیز برنامه‌ریزی خود را بر اساس حضور مردم تنظیم می‌کند.

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ایران، اظهار کرد: مسئولان ارشد آمریکایی آرزو دارند که ایران از روی نقشه محو شده باشد. رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز صراحتاً گفت که حمله به عراق و کشته شدن بالغ بر ۲ میلیون عراقی بهانه بود و هدف اصلی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با فشارهای زیادی از سوی دشمنان روبرو بوده است، گفت:با وجود جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه، در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم. در حوزه نفتی، پالایشی و انرژی پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم که نمونه آن را در عسلویه می‌توان مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی خاطرنشان کرد: در این چهل و پنج سال به تکنولوژی‌های بسیاری دست یافتیم و به پیشرفت بزرگی در این حوزه رسیده‌ایم. دشمن در عقب نگه داشتن ما دچار شکست شده است. اخیراً کنگره آمریکا وزارت خزانه‌داری را بازخواست کرده که چرا با وجود تحریم‌های شدید، ایران امور اقتصادی خود را به خوبی حل می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان در صدد انتقام از ایران هستند، گفت:ما باید توان خود را بر مسائل کلان متمرکز کنیم و با وحدت و انسجام در برابر دشمنان بایستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha