شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی شیرازی

حوزه/ حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد انقلاب را بشکند و امروز خیال می‌کند شاگردان «حاج قاسم» را در دنیا ترور کند می‌تواند جبهه مقاومت را بشکند، گفت: دشمن بداند یاران «حاج قاسم» شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستاده‌اند و اگر بدنمان را قطعه قطعه کنند از انقلاب امام دست بر نمی‌داریم و راهمان را از ولایت جدا نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام علی شیرازی، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز (یکشنبه) در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان قدس شهر بیرجند، اظهار داشت: هنر امام خمینی (ره) زنده کردن، رونق بخشیدن و گسترش اسلام در جهان بود و امروز مردم دنیا به سمت تعالی و دین حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تحول عمیقی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این ملت به وجود آورد در حقیقت استمرار حرکت اولیا و انبیا بود، گفت: هنر امام (ره) این بود که ملتی را مانند ایران وصل به خدا کرد، آرمان این ملت ارزش‌های این مردم، الهی شد و نیز حرکت در مسیر مستقیم الهی، رشد تقوی، رشد ایثارگری، روحیه شهادت‌طلبی همه این اوصاف را امام در جامعه ما پررنگ کرد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه انقلاب ما در امتداد حرکت پیغمبر برای رسیدن به مقام انسانی، کمال و مقام شامخ انسانیت بود، افزود: امام نه تنها در ایران که در جهان این حرکت را پایه‌ریزی کردند و این نهال انقلاب نهالی بود که امروز وقتی بعد از ۴۵ سال به این درخت تنومند انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم جهان اسلام امروز به خدا وصل شده است.

حجت‌الاسلام شیرازی عنوان کرد: هدف دیگر امام (ره) این بود که طاغوت را کنار بزند، قدرت شاه را شکست و قدرت صدام را با حمایت مردم از بین ببرد لذا امروز انصارالله، حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون یک ملت است که بسیج جهانی اسلام نام دارد.

وی تصریح کرد: همانطور که عاشورا دین را زنده کرد و انقلاب ایران را جرقه زد، حادثه‌ای به برکت انقلاب اسلامی و قدرت زن و مرد ایرانی در جهان به وقوع پیوسته است و امروز غزه پایه‌های رژیم صهیونیستی را سست‌تر و این رژیم را نابود خواهد کرد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به نمایان شدن روحیه ایثار، شهادت‌طلبی، صبر و مقاومت در یمن، عراق، فلسطین، سوریه، لبنان و جای جای کشورهای اسلامی، مطرح کرد: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم ملت ایران و امت اسلامی جبهه مقاومت را تحقق بخشیده و بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: ۴۵ سال دشمنان علیه این پرچم، شعائر و ارزش‌های دینی در مقابل ملت ایران ایستادند، چون این ملت وصل به خدا بود، انقلاب ماند لذا جنگ راه انداختند و خواستند کودتا کنند، آمریکا به ملت ایران حمله کرد که حادثه طبس یک نمونه آن بود، صدام را علیه این ملت تحریک کرد و انواع و اقسام جنگ‌ها را راه انداخت، اما ملت ایران مقابل این جنگ‌ها، چون کوه ایستاد.

وی با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی و تغییر تفکر مردم ایران، بیان داشت: همه تلاش دشمن این بود که سال گذشته با طراحی حساب شده انقلاب را بشکند و بیش از ۳۰ سال روی این جنگ کار کرده لذا از سال ۶۵ وارد نبرد و جنگ فرهنگی شدند تا ایمان ملت ایران را بشکنند، اما نتوانستند، چون ملت ایستاد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأسیس نظام بر پایه رأی مردم، شکل‌دهی به نظام مردم‌سالاری دینی را هنر امام (ره) ذکر و اضافه کرد: اگر این هنر امام وجود نداشت و نظام متکی به آرای مردم نبود انقلاب باقی نمی‌ماند لذا این معماری ولایت فقیه بود و این قدرت را در سراسر جهان باید دید.

حجت‌الاسلام شیرازی خطاب به دشمنان، گفت: امروز اعلام می‌کنیم نیازی به این قدرت‌نمایی‌ها نیست، اگر جمهوری اسلامی اراده کند و به پشتیبانی ملت وارد نبرد با اسرائیل شود دوامش به ۲۴ ساعت نمی‌رسد و آن را با خاک یکسان می‌کند و این قدرت نظام ما است.

وی اضافه کرد: امروز همان قدرت‌هایی که مدعی قدرت دنیا هستند دستشان را به سمت جمهوری اسلامی دراز کرده‌اند و این قدرت جمهوری اسلامی است، ما در بسیاری از مباحث صنعتی رشد چشمگیر داریم، چند روز قبل سه ماهواره همزمان از سوی ایران به هوا پرتاب شد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ملت ایران را یک ملت قوی دانست و ادامه داد: ایران قوی از نظر نظامی و محکم از نظر ایمان ملت است که از نظر صبر و مقاومت در صحنه ایستاده‌اند و از مرگ نمی‌ترسند و برای شهادت آغوش باز می‌کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد انقلاب را بشکند و امروز خیال می‌کند شاگردان حاج «قاسم» را در دنیا ترور کند می‌تواند جبهه مقاومت را بشکند، گفت: دشمن بداند یاران حاج «قاسم» شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستاده‌اند و اگر بدنمان را قطعه قطعه کنند از انقلاب امام دست بر نمی‌داریم و راهمان را از ولایت جدا نمی‌کنیم.

وی تأکید کرد: جوان ایرانی محکم در صحنه است و تا روحیه شهادت‌طلبی که توسط امام و منبعث از انقلاب اسلامی است در ملت ایران و در جوان، زن و مردم ما وجود دارد هیچ دشمنی قادر به شکستن و تضعیف جمهوری اسلامی نیست.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران همیشه در صحنه است و در امتحان بزرگ ۱۱ اسفندماه حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور پرشور و شعورش به دنیا نشان خواهد داد همه حرف‌ها، نقشه‌ها و طرح‌های دشمن نقشه برآب است و پرچم جمهوری اسلامی به دست توانای رهبر حکیم انقلاب اسلامی و حضرت ولی عصر (عج) سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha