شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری تظاهرات جمعه خشم در استان های زنجان، مازندران، همدان و خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید محسن محمودی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تظاهرات جمعه‌های خشم روز جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ بعد از اقامه نمازجمعه در استان‌های زنجان، مازندران، همدان و خراسان شمالی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: جنایات رژیم‌صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در میان بی تفاوتی و بی دردی سران کشورهای مدعی اسلامی و جوامع جهانی همچنان ادامه دارد و زن و مرد و کودک و جوان فلسطینی در خون خود دست و پا می‌زنند.

حجت الاسلام محمودی افزود: مردم ایران در طول چهار ماه گذشته به طور مستمر پرچم دفاع از فلسطین را برافراشته نگه داشته و بر دفاع بر ملت تاکید دارد و به همین منظور تظاهرات جمعه‌های خشم در روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در استان‌های مازندران، خراسان شمالی، همدان و زنجان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی ضمن حمایت قاطع از ملت فلسطین جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در حمله به رفح و غزه محکوم خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha