یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشن خودکفایی ۱۰۰۴مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم

جشن خودکفایی ۱۰۰۴ خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با عنوان «بلندای همت» همراه با تجلیل از کارآفرینان و یاوران اشتغال و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جشن خودکفایی ۱۰۰۴ خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با عنوان «بلندای همت» همزمان با چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با تجلیل از کارآفرینان و یاوران اشتغال و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان، صبح امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن) در مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدطه مهری، مدیرکل امداد امام خمینی استان قم در افتتاحیه این مراسم که با حضور گسترده خانواده‌های کارآفرین و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جشن خودکفایی «بلندای همت» بر اساس احکام بالادستی و ماموریت‌هایی که برای کمیته امداد در نظر گرفته‌ شده و راهبردهای این نهاد در بحث توانمندسازی و اشتغال پایدار مددجویان که با عزت و احترام زندگی را بگذرانند، برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اظهار امیدواری کرد تا این نهاد خدمت‌رسان بتواند با همکاری‌های مجموعه استانی به شمول کارگروه اشتغال استان و بانک‌های عامل، برای سال آینده و پایان سال جاری عملکردی در شأن استان قم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

در حاشیه‌ی این مراسم، نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان استان قم نیز برگزار شد که طی آن محصولات تولیدی این افراد از جمله محصولات چرم، قالی، عرقیات گیاهی و غیره در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

قرائت قرآن توسط اسحاق عبداللهی، اجرای گروه سرود انصار المهدی (عج)، تقدیر از خانواده‌ شهیدان علی آقازاده‌نژاد، سعید کریمی و حسن مختارزاده، تقدیر از مدیران امور شعب تعدادی از بانک‌ها، پخش مستند از کارآفرینان و تقدیر از کارآفرینان برتر خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha