شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ مصاحبه-رجایی گروه اقتصاد موسسه امام

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه گرد و غبار تورم جلوی دید مردم را گرفته است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به اقتدار جهانی رسیده ولی وجود مشکلات تورمی که ناشی از سوء تدابیر است این اقتدار را برای برخی کمرنگ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم رجایی در همایش طرحی نو برای اقتصاد ایران که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز غرب با مدیریت دانش و گسترش جهانی آن، به دنبال منافع و پیشرفت خود هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز هرچقدر ما از روش‌های آن‌ها استفاده کنیم، به توسعه قدرت غرب کمک کرده‌ایم، مطرح کرد: تنها راهکار ما بومی‌سازی علم بر اساس قرآن کریم و متناسب با ایران اسلامی است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه نام‌گذاری‌های سال‌ها توسط مقام معظم رهبری بر اساس قرآن کریم است، عنوان کرد: در تورم سال به سال شکاف اقتصادی میان اقشار مختلف جامعه افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نخستین گام توسعه عدالت، مهار تورم است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در آغاز سال ۱۴۰۲ به مهار تورم و رشد تولید تاکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی اضافه کرد: مجلس آینده باید با فوریت طرح‌هایی را برای کنترل تورم ارائه کند و دولت مردمی که خالصانه تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهد نیز باید در این مسیر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه گرد و غبار تورم جلوی دید مردم را گرفته است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به اقتدار جهانی رسیده ولی وجود مشکلات تورمی که ناشی از سوء تدابیر است این اقتدار را برای برخی کمرنگ کرده است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی راهی جز استفاده از روش‌های قرآنی نداریم، یادآور شد: متاسفانه در شرایط فعلی چنین موضوعی را شاهد نیستیم و از مکتب سرمایه مداری تقلید خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha