شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عرفانی تبریک

‌حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، در پیامی نوروز و رمضان را موهبتی الهی و فرصتی ارزشمند برای پاک کردن دل ها از خطاها و اشتباهات دانست و و تقارن بهار طبیعت و قرآن را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در پیامی نوروز و رمضان را موهبتی الهی و فرصتی ارزشمند برای پاک کردن دل‌ها از خطاها و اشتباهات دانست و تقارن بهار طبیعت و قرآن را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"

نوروز، بهار طبیعت و یاد آور معاد و تجدید حیات است و رمضان، بهار قرآن و ماه میهمانی خداست، ماه بندگی و اخلاص و نوروز بهار طبیعت و نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است.

نوروز و رمضان، موهبتی الهی و فرصتی ارزشمند برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن و پاک کردن دل‌ها از خطاها و اشتباهات است.

اینجانب با استعانت از آفریدگار جهان، تقارن بهار طبیعت و قرآن را که هنگامه تجلی مواهب الهی است بر اساتید، کادر، طلاب و روحانیون گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) با پیروی از فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" پیروز و سر بلند باشید.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه قزوین

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha