دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1144983
۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی فرارسیدن سال١۴٠٣ هجری شمسی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با صلوات بر محمد و آل محمد و با تقدیم ارادت و احترام خالصانه به محضر بقیة الله الاعظم، فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت که مقارن شده است با بهار معنویت و خودسازی را به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب و همه سربازان مخلص امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همانگونه که طبیعت با بهار زنده میشود و رخت و لباسی نو و زیبا بر تن میکند، قلبها نیز با طاعت خداوند تبارک و تعالی و دوری از معصیت نو می شوند و رمضان این ماه بندگی خدا آمده است تا بر این اصلِ نو شدن، شدت و حِدّت دهد.
ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات همه معاونین و کادر محترم مدیریت حوزه علمیه استان، مدیران و کادر عزیز مدارس علمیه، اساتید بزرگوار و طلاب گرامی، از خداوند متعال دوام توفیقات همه خدمتگزاران نظام، خصوصا مقام عظمای ولایت امام خامنه ای "مدظله" و شما عزیزان و بزرگواران را خواهان و خواستارم، امید که ذات اقدس الهی امسال را سال ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء قرار دهد.
ومن الله التوفیق
محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد
١ فروردین ١۴٠٣ ه. شمسی
مقارن با ٩ رمضان المبارک
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha