شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه قرآن با حضور در بخش نهادهای دولتی در حال پاسخ به سوالات مردم در حوزه بیمه و درمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، غرفه بیمه تأمین اجتماعی در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم به دنبال پاسخگویی سوالات مردم در حوزه بیمه و درمان است.

درهمین راستا بسیاری از مدیران بیمه تامین اجتماعی نیز در این غرفه جهت پاسخگویی حاضر هستند، به عبارتی دیگر کارشناسان بیمه‌ای قوانین و مقررات بیمه را به مخاطبان ارائه و مشکلات بیمه‌ای را پاسخ می‌دهند.

همچنین در این غرفه خدمات پزشکی و پرستاری نیز برای مراجعه کنندگان همچون تست فشار خون و قندخون انجام می‌شود، اما بخش مهم این غرفه مربوط به کودکان و نوجوانان است، در این بخش یک بازیگر عروسک‌گردان با کودکان بازی‌های قرآنی انجام می‌دهد و به این‌ بهانه جوایزی هم به کودکان می‌دهد.

سازمان تامین اجتماعی در حوزه قرآن‌ ۲۵ سال سابقه برگزاری مسابقات قرآن دارد و اخیرا هم در ۲سال گذشته برای همکاران بازنشسته و خانواده‌های آنها مسابقاتی را تدارک دیده است.

به طور کلی سازمان تامین اجتماعی در این دوره از نمایشگاه قرآن کریم جدای از فضای قرآنی که برای کودکان فراهم کرده، به دنبال پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه بیمه نیز می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha