شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خداوند متعال توفیق عنایت کرده تا روحانیت در بخش های مختلف فعالیت کنند و باید بتوانیم اثرگذار باشیم و مردم را نسبت به آینده نظام مردم امیدوار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات، نهادها و مجموعه‌ های نظامی و انتظامی خوزستان همزمان با ماه مبارک رمضان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه تعدادی از مسئولان دفاتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران، هلال احمر، فراجا به بیان نکاتی پرداختند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ماه مبارک رمضان ماه فرصت ها است و در طول سال شبی پیدا نمی شود که یک شب در آن از بیش از ۸۰ سال افضل تر باشد.

وی بیان کرد: از لحظه لحظه های ماه مبارک رمضان باید استفاده شود و در مرحله اول باید برای خودمان کار کنیم. در محیط خانواده و مجموعه ای که در آن قرار داریم اول باید خودمان عامل باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نقش و اثرگذاری عالمان دینی اهل عمل، افزود: در این ماه باید تمرین کرد تا مطابق روایات، اقوال با افعال ما هماهنگ باشد و اگر بناست توصیه ای به دیگران داشته باشیم ابتدا خودمان به آن عمل‌ کنیم و باید بتوان کمال بهره برداری را انجام داد.

امام جمعه اهواز با اشاره به فضای بسته و خفقان دینی و عدم فرصت تبلیغ معارف دینی، افزود: در بعد از انقلاب اسلامی از حضور پر برکت روحانیت در بخش های مختلف بهره مند هستیم؛ مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه نسبت به مسائل اخلاقی در مجموعه های تحت فعالیت باید بیشتر توجه شود تا شاهد بهترین خدمات دهی باشیم.

وی عنوان کرد: براساس آیه "مَن جَاءَ بِٱلحَسَنَةِ فَلَهُۥ عَشرُ أَمثَالِهَا وَمَن جَاءَ بِٱلسَّیِّئَةِ فَلَا یُجزَی إِلَّا مِثلَهَا وَهُم لَا یُظلَمُونَ" مسأله مهم در عمل، حفظ و نگهداری آن است و اینکه خالص و برای خداوند متعال باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: خداوند متعال توفیق عنایت کرده تا روحانیت در بخش های مختلف فعالیت کنند و باید بتوانیم اثرگذار باشیم و مردم را نسبت به آینده نظام مردم امیدوار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha