دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست عدالت و عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم انقلاب

حوزه/ نشست «عدالت و عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم ‌انقلاب» با حضور رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و دانشکده صدا و سیما - قم به همت خبرگزاری حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ در دیدار ۲/۵ ساعته با حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها نکات بسیار مهم و کلیدی را درباره بحث «عدالت و عدالتخواهی » مطرح فرمودند که در همین راستا اولین نشست با موضوع «عدالت و عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر معظم ‌انقلاب» عصر امروز (دوشنبه ۲۷ فروردین) با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و رئیس دانشکده صدا و سیما - قم به همت خبرگزاری حوزه در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

مطالبه رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و دکتر کمال اکبری رئیس دانشکده صداوسیما - قم به ارائه دیدگاه های خود پیرامون موضوع پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه همیشه باطل بر گرده حق سوار بوده است، اظهار کرد: در طول تاریخ همیشه باطل خود را حق جلوه داده و به مردم گفته است که ما خیرخواه شما هستیم.

وی با بیان اینکه اسلام با بیان حق انسان را به دو عنصر مطالبه‌گری و مسئولیت سوق داده است، تصریح کرد: به همان میزانی که انسان حق دارد، تکلیف نیز دارد و باید به آن عمل کند.

دکتر کمال اکبری رئیس دانشکده صداوسیما - قم هم در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه برخورد تبعیض آمیز در مطالبه عدالت مشکل‌ساز است، اظهار کرد: در مواردی توجه به یک موضوع موجب می‌شود از ده‌ها موضوع مهم غافل شویم درحالی که عدالت‌خواهی باید در تمام ابعاد و حوزه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای هستیم که به امید امام عدل گستر نشسته‌ایم، مطرح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که ما یک جامعه آرمان‌گرا و عدالت‌خواه هستیم.

مشروح کامل نشست، گزارش تصویری و کلیپ‌ها و فیلم کامل هم به زودی در خبرگزاری حوزه منتشر می شود.

انتهای پیام

نشست "عدالت و عدالت‌خواهی از نگاه رهبر معظم ‌انقلاب" برگزار شد

نشست "عدالت و عدالت‌خواهی از نگاه رهبر معظم ‌انقلاب" برگزار شد