شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مازندران

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: خدمت به مردم تنها ناظر به عرصه های اقتصادی و معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی را نیز در برمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سردار سیاوش مسلمی در مراسم اختتامیه اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان که با عنوان جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان در شهرستان فریدونکنار برگزار شد، ضمن تشکر از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات، اظهار داشت: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی با اشاره به حضور حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات افزود: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

مسلمی همچنین خدمت به مردم تنها ناظر به عرصه های اقتصادی و معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی را نیز در برمی گیرد، گفت: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

وی افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha