چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

انجمن قلم حوزه از خواهران و برادران طلبه برای شرکت در کلاس‌های نویسندگی و ویرایش ثبت نام می‌کند.

رئیس این انجمن در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه افزود: انجمن قلم حوزه تاکنون نشست‌های ادبی و نقد کتاب با موضوعات نثر علمی در کتاب‌های دینی، آسیب‌شناسی نثر دینی، فرهنگ درست‌نویسی و کتاب پژوهی را برگزار کرده است.

وی گفت: نشست بعدی این انجمن با موضوع ‹‹وبلاگ›› در شهریور ماه برگزار می‌شود.

رضا بابایی تدوین و انتشار بروشورهای آموزشی را از دیگر فعالیت‌های انجمن قلم حوزه برشمرد و گفت: جزوات با موضوعات آیین تقدیم نامه‌نویسی، غنای واژگان، تناسب، نثر معیار، در آمدی بر زیبانویسی، آیین نام گزینی برای کتاب، شیوه نگارش کتاب و مقاله، روحیه تحقیق، ساده‌نویسی، توصیه‌های وبلاگی و ویژگی‌های مقالات علمی، دینی در همین راستا منتشر شد.

وی وجود کتابخانه هوشمند ادبیات و ارائه مشاوره ادبی به طلاب را از خدمات انجمن قلم حوزه دانیت و اظهار داشت: این انجمن دارای 160 عضو است و 60 نفر از آنها که دارای تحصیلات و فعالیت‌های مناسب ادبی‌اند به عنوان عضو اصلی محسوب شده و دارای حق رأی می‌باشند.

رئیس انجمن قلم حوزه به فعالیت پایگاه اینترنتی این انجمن به نشانی www.anjomanghalam.com اشاره کرد و گفت: در این پایگاه خلاصه نشست‌ها و متن برخی جزوه‌ها و مباحث مورد نیاز آمده است.

وی گفت: در حال حاضر تمام تلاش اعضای این انجمن بر روی فراهم آوردن مقالات برگزاری همایش دین و ادبیات متمرکز شده است که بهار سال آینده با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در قم برگزار خواهد شد.  

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha