شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش نقش نظارتی مجلس در امور اقتصادی کشور شدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له در این دیدار با اشاره به تأثیر تصمیمات مجلس در تمام ابعاد جاری کشور افزودند: هزینه هائی که در کشور انجام می شود باید با برنامه ریزی و نظر کارشناسی باشد و مجلس هم بر تمام امور نظارت کند.
ایشان با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاطعیت و استقلال می خواهد تصریح کردند: باید از نظر کارشناسان در این زمینه استفاده کنید.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفتند: باید منابع کنونی کشور را مدیریت کنیم تا آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رفیع مجلس در نظام اسلامی اشاره کرده و افزودند: هرچقدر استقلال مجلس بیشترباشد و نمایندگان جایگاه و موقعیت خود را بهتر بشناسند، مجلس موفق تر خواهد بود.
استاد برجسته حوزه علمیه قم، برنامه ریزی کلان و دراز مدت در مجلس را بسیار مهم دانسته و گفتند: کمیسیون های مجلس باید به مشکلات مردم در جهات مختلف رسیدگی کنند.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در ادامه به اهمیت عمران و آبادانی قم تأکید کرده و اظهار داشتند: قم به جهت وجود بارگاه حضرت معصومه (س) و حوزه علمیه ممتاز است و باید اعتبار و عظمت جهانی شایسته آن فراهم شود.
این مرجع تقلید در پایان برای رئیس مجلس آرزوی موفقیت کرده و گفتند: امیدوارم بتوانید خدمات ارزنده ای به نظام ارائه دهید و رئیس مجلسی باشید که در تاریخ بدرخشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha