پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی از حضور گسترده این آستان مقدس با مجموعه منابع قرآنی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

  به گزارش مرکز خبر حوزه، محمد ضرابی به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی گفت: تصویر نسخ خطی از قرآن‌های منسوب به ائمه اطهار(ع) از جمله قرآن منسوب به امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و قرآن‌های نفیس خطی دیگر که در گنجینه موزه و کتابخانه آستان قدس رضوی موجود است از جمله محصولاتی است که در غرفه آستان قدس رضوی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی گفت: همچنین قرآن‌های چاپی آستان قدس رضوی در خط‌ها، چاپ‌ها، جلدها و قطع‌های متنوع و قرآ‌ن‌های ترجمه شده به زبان‌های مختلف دنیا چون فرانسه، اردو، آلمانی، پشتو و... از دیگر آثار قرآنی در این نمایشگاه است.
محمد ضرابی ادامه داد: 400 عنوان کتاب از مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله بنیاد پژوهش‌های اسلامی، و دانشگاه علوم اسلامی رضوی با موضوعات علوم قرآنی در غرفه آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شده است.
بر پایه این گزارش ناشران، مؤسسات، نهادها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در زمینه علوم قرآنی فعالیت دارند در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 8 شهریور لغایت 6 مهرماه سال جاری در تهران حضور دارند.
 
 
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha