پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: کنفرانس اسلامی باید با استفاده از تحریم نفتی علیه رژیم صهیونیستی مانع از تجاوزات ددمنشانه‌اش شود.

امام جمعه خرم‌آباد در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه با اشاره به وظایف کشورهای جهان در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: سران کشورهای جهان می‌توانند با وارد کردن فشار سیاسی بر رژیم صهیونیستی از تجاوزات او جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی ایجاد فشار اقتصادی و تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی را از دیگر اقدامات کشورها برای جلوگیری از جنایات اسرائیل بیان کرد و افزود: اگر کشورهای اسلامی روابط دیپلماسی خود را با این رژیم غاصب قطع کنند و سفرا و کاردان‌های او را اخراج کنند یقیناً ضربه سنگینی بر پیکر منفور اسرائیل خواهن زد.

وی خاطرنشان کرد: کنفرانس اسلامی مسئولیت بسیار سنگینی دارد و آن دفاع از حقوق مسلمانان است و می‌تواند با ایجاد وحدت بین سران کشورهای اسلامی موضع‌گیری قاطع در برابر رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به نقش علما و روحانیت در تاثیرگذاری و نفوذ کلام‌شان در میان مردم اشاره کرد و گفت: جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه بی‌خبری ملت‌ها است و اگر علما، اندیشمندان،صاحبان کلام، قلم و نفوذ در همه ادیان مانند علمای شیعه به وظیفه خود در طول تاریخ عمل می‌کردند، امروز رژیم صهیونیستی چنین جنایاتی را مرتکب نمی‌شد.

وی افزود: علمای بلاد با الگوگیری از فقهای ایران اسلامی می‌توانند جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل را در سرزمین‌های فلسطین بازگو کنند و بیش از این کتمان حقایق نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تاکنون به وسیله نقابی تحت عنوان صلح در خاورمیانه تلاش کرده به حیات سیاسی خود ادامه دهد و با جلب نظر سران مرتجع عرب، ماهیت پلید خود را پشت پرده نگه دارد.

وی یادآور شد: امروز مردم،بیدار شده‌‌اند و مردم فلسطین هم متوجه‌اند که از مجامع بین‌الملل کاری ساخته نیست و باید به اراده خود تکیه کنند و تنها راه پیروزی مقاومت است.

امام جمعه خرم‌آبادتصریح کرد: دیگر چهره سفاک و نژادپرست رژیم صهیونیستی برای ملت‌ها روشن شده و حیات سیاسی‌اش سیر نزولی پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، راهپیمایی‌ها و تجمع اعتراض‌آمیز مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه را نشانه وحدت و همبستگی ملت‌ها بیان کرد و گفت: تنها راه پیروزی ملت فلسطین همین وحدت و انسجام مردمی است که قوت قلبی برای رزمندگان فلسطین خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی به حمایت‌های علما و مردم استان لرستان از مردم بی‌دفاع غزه و محکوم کردن جنایات اسرائیل اشاره کرد و افزود: مردم استان لرستان به محض دریافت پیام مقام معظم رهبری به صورت خودجوش راهپیمایی‌های بسیار گسترده‌ای انجام دادند و جوانان بسیاری برای نبرد با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده‌اند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha