پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

سازمان تامین اجتماعی کارهای بزرگی انجام داده اما خلاء بیمارستان تامین اجتماعی در قم مشکل بزرگی است و باید در ساخت آن تسریع شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر حوزه های علمیه، امروز در دیدار مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خدمات این سازمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تامین اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب، اقدامات خوبی از جمله حمایت از مستضعفین داشته است که در دولت های نهم و دهم برنامه‌های این سازمان در خدمت محرومین بوده است.

آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی قبل از انقلاب، توجهی به محرومین و مستضعفین نداشت، افزود: رسیدگی به اقشار کم درآمد و ضعیف، وظیفه جمهوری اسلامی است و باید آنان را تحت پوشش بیمه قرار داده تا بتوانند به زندگی و حیاتشان ادامه دهند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، خدمت در سازمان تامین اجتماعی را جهاد فی سبیل الله و عبادت بر‌شمرد و یادآور شد: باید با اعتقاد به اینکه عبادت می‌کنید، انجام وظیفه نمائید، زیرا ایجاد خوشحالی و سرور در قلب مومن، پاداش زیادی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه، تکریم و تجلیل از ارباب رجوع را مورد توجه قرار داد و گفت: برخورد با مراجعه کنندگان در ادارات باید از روی علاقه و احترام باشد که این کار آنان را دلگرم می‌کند.

آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه روحانیت ارتباط با بدنه انقلاب و حمایت از نظام را برعهده دارد، افزود: روحانیت تلاش خواهد کرد تامین اجتماعی در جامعه فرهنگ سازی شود تا مردم گرفتار مشکلات زندگی نشوند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمودی، معاون اداری- مالی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مشکلات تامین اجتماعی کارکنان این مرکز را بیان کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

آقای علی ذبیحی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان، گفت: بیش از 30 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی قرار دارند.   


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha