پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

نشست سیاسی با رویکرد مباحث سیاسی روز کشور « ویژه انتخابات» در مدرسه علمیه کریمه اهل بیت (ع) تهران برگزار شد.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، دکترآقاتقی تحلیلگر مسائل سیاسی در این نشست با اشاره به اهمیت درک مسائل سیاسی روز برای طلاب گفت: موضوع انتخابات مجلس نهم با توجه به اتفاقات چند سال اخیر بسیار حساس بوده و لازم است که طلاب هم جریانات داخلی را بشناسند و هم این که با اطلاع رسانی در سطح جامعه و همچنین با بیان حقایق دینی و اسلامی در راستای تشکیل مجلسی خدوم و متعهد تلاش نمایند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید جهت تحقق ارزشهای دینی حرکت نماید، افزود: همه ما موظف هستیم تا در این برهه حساس نسبت به تشکیل مجلسی سالم، هدفمند، خدوم، متعهد و به دور از حاشیه گام برداشته و در این خصوص به اطلاع رسانی و شفاف سازی بپردازیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در رابطه با تعیین شاخصه‌های لازم برای نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وفاداری نسبت به اعتماد مردم، پشتیبانی از ولایت فقیه و تلاش برای خدمت به محرومین از مهمترین مولفه‌های یک کاندیدای انتخاباتی می‌باشد.

وی در این رابطه افزود: داشتن آگاهی سیاسی و درک اوضاع داخلی کشور و همچنین داشتن اطلاعات کافی از شرایط خارجی کشورمان در سطح بین المللی از دیگر پارامترهای لازم برای یک نامزد انتخاباتی است.

آقاتقی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید همواره آماده مقابله و مبارزه با جریان‌های مخالف نظام باشیم؛ زیرا این جریانات برای تضعیف نظام مقدس اسلامی به اقتضای شرایط از همه توان خود در شاخه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و شبه نظامی استفاده خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha