چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 302357
۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۰

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهراناز انتشار کتاب "اسرار نویسندگی" در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد شایانفر، مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با اشاره به این که این کتاب به قلم سیدحسین اسحاقی به نگارش درآمده است، گفت: در این مجموعه به جدیدترین روش‌های پژوهشی، منبع‌شناسی، آشنایی با منابع مکتوب و دیجیتالی، فرآیند پژوهش، موانع نویسندگی و راه‌های برون‌رفت از آن، کتاب‌نویسی، مقاله‌نویسی و چگونگی بهره‌گیری از علایم نگارشی و قواعد نویسندگی پرداخته شده است.

وی با بیان این که ترسیم طرح تحقیق و ساختار پایان‌نامه‌نویسی در این کتاب به تصویر کشیده است، اضافه کرد: کتاب اسرار نویسندگی در بسیاری جهات از تازگی و نوآوری‌های لازم برخوردار است و می‌تواند دستمایه‌ای ارزشمند برای مهارت‌افزایی طلاب و دانشجویان برای انجام پژوهش، تهیه مقالاتعلمی، تولید آثار فاخر و پایان‌نامه‌نویسی باشد.

شایانفر با بیان اینکه آشنایی با موانع نویسندگی و راه‌های برون رفت از آن، بایسته‌ها و آسیب‌های نویسندگی، چگونگی تولید آثار فاخر در عرصه کتاب، مقاله علمی و پایان‌نامه‌ها را می‌توان در کتاب «اسرار نویسندگی» جستجو کرد، گفت: این اثر می‌تواند چشم‌اندازها و فنون و راز و رمزهای نویسندگی را فرادید قرار دهد و یا در خلق آثار وزین همراه با رعایت علائم نگارشی و قواعد ادبی باشد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر یادآور شد: این کتاب در راستای پاسخگویی به نیاز پژوهشی و نگارشی طلاب و دانشجویان، یکی از کتب مجموعه «سلسله مباحث پژوهشی» شامل رموز پژوهشگری، اسرار نویسندگی و اصول و مهارت‌های پایان‌نامه‌نویسی، به شمار می‌رود.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران، وی تصریح کرد: کتاب «اصول و مهارت‌های پایان‌نامه‌نویسی» پیش از این توسط مرکز نشر هاجر وارد بازار شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha