جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: باید واگذاری امور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مدیریت‌های استانی تابعه و مدارس علمیه تسریع شود و نشاط و شادابی در حوزه‌‌های علمیه خواهران باید حفظ و ارتقاء یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در جمع مدیران ستادی حوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی با بیان اینکه بخش‌های زیادی از فعالیت‌های اجرایی باید به مدیریت‌های استانی تابعه واگذار  شود، اضافه کرد: نقش مدیران ستاد مرکز، راهبری و نظارت بر امور است و امور قابل واگذاری، باید واگذار شود.

وی با بیان اینکه واسپاری اقتضائاتی دارد،‌ ادامه داد: یکی از این اقتضائات آن است که از ظرفیت مدیریت مرکزی کاسته و به ظرفیت مدیریت‌های استانی افزوده شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور خطاب به مدیران حوزه‌های علمیه خواهران گفت: واسپاری را سرعت ببخشید و استفاده از ظرفیت مدیریت‌های استانی را جدی بگیرید.

وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه‌های علمیه خواهران حداقل پنج سال از بهترین سال‌های عمر خود را در حوزه سپری می‌کنند، اضافه کرد: این بهترین فرصت برای تربیت افراد است که نباید آن را نادیده گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی با بیان اینکه باید از خیل عظیم فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه بهره برد، افزود: به حرکت علمی حوزه‌های علمیه خواهران معتقدیم و برای آن برنامه داریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه امور مدارس علمیه خواهران با استفاده از توان هیئت‌های امنا و موسسین اداره می‌شود، گفت: امسال با وجود کمبودهای فراوان در وضعیت مالی 50 پروژه عمرانی را به سرانجام می‌رسانیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه‌های خواهران نباید در طی مسیر خود نشاط و شادابی اولیه خود را از دست بدهند، یادآور شد: همان گونه که این تشکل در ابتدا به مراقبت نیاز داشته است، اکنون نیز به مراقبت نیاز دارد.

وی با بیان اینکه نباید همدلی و صمیمیت موجود در حوزه‌های علمیه خواهران را نادیده گرفت، افزود: غفلت، بزرگ‌ترین آفت فردی است و ممکن است به بزرگ‌ترین آفت اجتماعی تبدیل شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی حوزه‌ خواهران، در این نشست مدیران حوزه‌های علمیه خواهران نیز به ارائه دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha