شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 316964
۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۹

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه های این مسجد را در شب های قدر تشریح کرد.

ابراهیم صدوقی در گفتگو با خبرگزاری حوزه، گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی مسجد مقدس جمکران همزمان با سالروز تاسیس مسجد به امر امام زمان (عج)، با مراسم خطبه خوانی خادمان این مکان مقدس و با حضور نماینده مقام معظم رهبری و تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برنامه لیالی شب قدر نیز از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22 و 30 دقیقه با برگزاری محفل انس با قرآن در صحن اصلی این مکان مقدس آغاز شده و در ادامه احکام شب قدر توسط یکی از کارشناسان واحد ارشاد بیان می‌شود.

صدوقی گفت: پس از بیان احکام حجت الاسلام بیگدلی از ساعت 22 و 40 دقیقه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ساعت 23 و 20 دقیقه دعای جوشن کبیر توسط آقای محمد پور قرائت خواهد شد و در نهایت مراسم احیا این شب از ساعت یک بامداد توسط آیت الله سبحانی برگزار خواهد شد که این مراسم از شبکه قران و معارف سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی بیان داشت: قرائت دعای جوشن کبیر در شب‌های بیست و یکم و بیست و دوم بر عهده مادحین اهل بیت (ع) سید جواد میر جعفری و سید علی حسین نژاد می‌باشد و مراسم احیا را نیز حجت الاسلام والمسلمین میر باقری و آیت الله سعیدی برگزار خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران در ادامه به فعالیت‌های انتشارات این مکان مقدس اشاره کرد و بیان داشت: انتشارات مسجد مقدس جمکران در این ایام در دو نمایشگاه قران در تهران و قم حضور داشته و آثار و منشورات خود را به علاقمندان مکتب اهل بیت (ع) ارائه می‌کند.

صدوقی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌های دیگر ایام ماه مبارک رمضان از جمله سخنرانی روزانه پس از نماز ظهر و عصر توسط آیت الله شیخ علی بحرینی یزدی و مراسم جزء خوانی قرآن کریم نیز در حال برگزاری می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha