پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شب قدر

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری مراسم لیالی پرفضیلت قدر در ۸۷مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام جعفرپور، امروز در جلسه برنامه ریزی لیاقی قدر شهرستان بروجرد با اشاره به فضیلت بی شمار این شب ها، گفت: لیالی قدر فرصت مغتنمی است که بار دیگر بندگان با خالق یکتا خلوت کنند و به دعا و مناجات بپردازند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برگزاری مراسم لیالی قدر در مساجد شهری این شهرستان، در برخی مساجد  روستایی نیز این شب زنده داری همراه با اعمال ویژه این شب برگزار خواهد شد، ابراز داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری لیالی قدر در تمام مساجد شهری و روستایی اندیشیده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد همچنین با اشاره به نقش مبلغان در برپایی مراسم لیالی قدر، افزود:امسال برای مبلغان مساجد را جلساتی با حضور مبلغان به منظور بالا بردن کیفیت برنامه ها برگزار شده است.

حجت الاسلام جعفر پور با اشاره به این که مراسم شاخص شب های قدر، در مسجد امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، بیان داشت: مردم مومن و روزه دار باید از فرصت لیالی قدر نهایت استفاده معنوی را ببرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha